16:15
25
نیمه شعبان

روز میلاد با سعادت مهدی فاطمه بر جمیع شیعیان جهان را تبریک عرض می کنیم .

برای تعجیل در ظهور ایشان صلوات ...


برچسب‌ها: <-TagName->
15:52
24
مهدی آمد

به امید آن روزی که بیایید .... 

زیاد دور نیست 

برای تعجیل در ظهور مهدی فاطمه صلوات .


برچسب‌ها: <-TagName->
22:47
23

امام سجاد (ع) می فرمایند :

کسی که در زمان غیبت قائم ما، بر ولایت ما ثابت و استوار بماند خداوند پاداش هزار شهیدرا همچون شهدای بدر و احد به او عطا می کند .


برچسب‌ها: <-TagName->
15:27
22
بشارت فرج استاد شیخ علی اکبر تهرانی . فقط از این به بعد باید مردم بخواهند !


برچسب‌ها: <-TagName->
13:36
21
عید فطر مبارک

♥♥♥♥♥ عید فطر سال92 بر جمیع مسلمانان ایران وجهان و به

خصوص بر شعیان شیر خدا علی ابن ابی طالب و یوسف زهرا (س)

حضرت مهدی (عج) مبارک باد ♥♥♥♥♥

 

 باز هم یک رمضان و یک سال دیگر و یک صفحه ای دیگر از عمر

گذشت ولی باز یار نیامد .

 


برچسب‌ها: <-TagName->
21:55
20
ویدیو ی بشارت آیت الاه بهجت در باره امام زمان (عج)


برچسب‌ها: <-TagName->
15:16
19
فضایل شادت

به نام وجودی که وجودم از وجودش به وجود آمد.

شهادت آرزویی است که هر کسی نمی تواند به آن برسد . شاید بپورسید که چرا ؟ چون برای شهادت باید از بالاترین درجات تقوا بهرمند باشیم و اعمال دینیمان به بهترین نحو احسن انجام گیرد و... حال خودتان قضاوت کنید که چرا بهترین وبزرگ ترین آرزوست .

شخصی که شهید می شود اولین قطره خونی که از آن شهید به زمین می افتد هنگامی که آن قطره به زمین افتاد همه گناهانش بخشیده می شوند و اما حق الناس که بر گردن آن شهید است چه می شود ؟ برای حق الناسی که برگردن آن شهید است و در روز قیامت باید به آن حق الناس برسند خداوند خودش وکیل آن شهید می شود ومی گوید فلانی به خاطر من از این بنده خوب من بگذر حال چه کسی می تواند به خداوند در آن روز سخت بگوید که من تو را قبول ندارم ... ؟ حال ببینید که شهدات چه درجه ای و چه فضیلتی دارد که خداوند عز جل خودش وکیل شهید می شود .              وسلام علیکم ورحمت الاه 

برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)  صلوات 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
1:45
18
ظهور نزدیک است

   ظهور بیش از آن چه فکر می کنید،نزدیک است .

 

دعا کنید برای تعجیل فقط از خداوند بخواهید .


برچسب‌ها: <-TagName->
1:44
17
بشارت ظهور مهدیه فاطمه

از علایم ظهور فقط علامات حتمى مانده است

 

 

حجة الاسلام و المسلمين آقاى حاج شيخ محمد باقر ملبوبى صاحب كتاب «الوقايع و الحوادث» خوابى را كه خود از آيت الله سيد محمد گلپايگانى شنيده اند، طبق درخواست نويسنده چنين مرقوم فرمودند:

 

آیت الله سيد محمد گلپايگانى فرزند عارف واصل، آيت الله العظمی سيد جمال الدین گلپايگانى فرمودند: مدتها پس از فوت مرحوم پدرم، شبى در خواب ديدم حضورشان مشرف شدم و ايشان در اطاق مفروش به زيلو و فاقد اثاث نشسته اند. گفتم: پدر! اگر خبرى نيست ما هم به دنبال كارمان برويم؟ وضع طلبگى در گذشته و حال همين است كه به چشم مى خورد.

 

فرمودند: پسر، حرف مزن! هم اكنون ولى امر تشريف مى آورند. آنگاه پدرم از جا برخاست. متوجه شدم محبوب كل عالم، حضرت ولى عصر عليه السلام تشريف آوردند. پس از عرض سلام و جواب حضرت، قبل از اين كه من حرفى بزنم، حضرت فرمودند:

 

«سيد محمد! مقام پدرت اين حجره ی محقر نيست، بلكه مقامش آن جاست. به محل مورد اشاره ی دست حضرت نگاه كردم، قصرى با شكوه و ساختمانى با عظمت – كه لايدرک و لايوصف است – ديدم و خوشحال گرديدم.»

 

عرض كردم: يابن رسول الله! آيا وقت ظهور مبارک رسيده است تا ديدگان همه به جمال و حضورتان روشن شود؟

 

حضرت فرمودند:«لم تبق من العلامات الا المتحويات و ربما اوقعت فى مدة قليلة، فعليكم بدعاء الفرج؛» از علایم ظهور فقط علامات حتمى مانده است و شايد آنها نيز در مدتى كوتاه به وقوع بپيوندند؛ پس بر شما باد كه براى فرج دعا كنيد.


برچسب‌ها: <-TagName->
1:30
16
مبشارت ظهور منجی زمان

بحران اخیر سوریه واقعه ای است که نزدیکی ظهور را بشارت می دهد

 

    

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در جشن نیمه شعبان سال جاری اظهار داشت: مسئله مهدویت چنان برای برخی از غربی‌ها جلوه‌گر است که بسیاری از مسیحیان که به تشیع گرویده‌اند به خاطر اعتقاد به مهدویت است چنان که یک فیلسوف فرانسوی شیعه شد و در کتابی که درباره شیعه شدن خود نوشته است این مسئله را متذکر می‌شود که به خاطر اعتقاد تشیع به مهدویت و اینکه انسانی برای برقراری عدالت و در نهایت جهان برای حاکمیت عدل ظهور می‌کند و همین موجب ایمان آوردن من به تشیع شد.

     

 وی ابراز داشت: ظهور حضرت یقینی است اما آماده‌سازی ظهورش بسته به رفتار و اعمال ما مردم ایران دارد در کتاب‌های سنی‌ و شیعه پیامبر این مژده داده شده است، مردمی از مشرق که در زبان راویان به معنای ایران است‌، ظهور می‌کنند و قدرت و حکومت مهدی را آماده می‌سازند به همین دلیل به مردم ایران  آماده‌سازان حکومت حضرت مهدی (عج) گفته‌اند.

    


وی افزود: این انقلاب اسلامی طبق روایات که از پیامبر و ائمه به ما رسیده است مقدمه ظهور حضرت حجت است. چنان که امام صادق می‌فرمایند وقتی که صاحبان پرچم‌های زرد در دمشق با ضد شیعیان درگیر می‌شوند و نیر‌و‌های ایرانی به آن‌ها می‌پیوندند این مقدمه و علامتی است از ظهور آن حضرت و ما می‌بینیم صاحبان پرچم زرد یعنی حزب‌الله لبنان با گروه‌های ضد شیعی در دمشق درگیر هستندشاید این یک واقعه‌ای باشد که نزدیکی ظهور حضرتش را به ما بشارت می‌دهد و ما باید خودمان را آماده کنیم.

     


حسینیان بیان داشت: خواهران ما باید با درستی و پاک‌ دامنی تربیت کننده نسلی باشید که سربازان امام زمان را ایجاد و تشکیل می‌دهند و برادران نیز باید چنان رفتار کنید که هر آنی که خبر آمد که مهدی فاطمه ظهور کرده بدون وابستگی به دنیا و ارزش‌های پوچ خودمان را آماده جنگیدن در رکابش قرار بدهیم.

    


برچسب‌ها: <-TagName->
1:24
14
مبشراتی درباره ظهور امام زمان (عج)

به نام خدای مهدی 

یکی از عالمان بزرگ نقل می کند که روزی محضر آیت الاه بهجت بودیم که بنده سوال کردم حاج آقا مبشراتی در باره ی امام زمان (عج) نزدیک شدن فرج خدمتتان است ؟ فرمودند : بله !     به ایشان عرض کردم که می شود بفرمایید ؟ فرمودند : من یک دوستی دارم تشرف محضر امام زمان دارند فرموند : آمد منزل ما ازش پرسیدم تازگی تشرف داشتی محضر امام زمان (عج) ؟ گفت که بله آیت الاه بهجت فرمودند : از فرج و ظهورشان سوال نکردید گفت که چرا آقای بهجت فرمودند : حضرت چه فرمودند ؟ دوستش گفت که من سوال کردم یبن رسول الاه فرج شما برای عامه مسلمانان چه وقت است کی است ؟ فرمودند " نزدیک است " !!!      عرض کردم یبن رسول الاه من هم زمان ظهور شما را درک می کنم ؟ حضرت فرمودند : پیرمرد تر از شما هم درک می کند !  بنده سوال کردم از آیت الاه بهجت این دوست شما چند سالشان است ؟ فرمودند 62 سال !!    " پیرمرد تر از شما هم درک می کند "

برادران ، خواهران فرج نزدیک است !  دعا کنید مستجاب شدن متوقف بر تقاضاست ! بخواهید خداوند هم بدهد ! تقاضا بکنید از خدا خدا عنایت می کند  خواهشن دعا کنید مخصوصا بعد از نماز ها موقع استجابت دعا هاست دعا کنید خداوند آقامونو بهمون بده انشالاه .       وسلام علیکم و رحمت الاه

برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات 


برچسب‌ها: <-TagName->
2:5
13
حضرت مهدی (عج)

 

 

       


برچسب‌ها: <-TagName->
1:18
12
درد و دل با آقامون

خدا كند كه مرا با خدا كني آقا                              ز قيد و بند معاصي جدا كني آقا

دعاي ما به در بسته مي خورد اي كاش                خودت براي ظهورت دعا كني آقا.....

براي تعجيل در ظهور عدالت گستر جهان ، مهدي موعود (عج) صلوات .



برچسب‌ها: <-TagName->
1:54
11
نشانه های نزدیک شدن ظهور خیلی نزدیک است !!!

 

نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی (عج)

نوشته زیر مجموعه ای از نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور حضرت حجه ابن الحسن العسگری را مورد بررسی قرار داده است انشاالله که دیدگان همه منتظران به نواده پاک رسول (ص) روشن گردداین مطالب برگزیده ای ازسایتهای مختلف و منابع مهدویت است.
چشم انتظاران را بگو یوسف ز کنعان می رسد
 ای دل شب هجران ما آخر به پایان می رسد   
ـ بشارت آیه الله العظمی بهجت : اشاره مستقیم و بشارت صریح آیه الله العظمی بهجت در جمعی در مورد نزدیکی
 ظهور امام زمان (عج) که فرمودند : “ تا کنون به جوانان بشارت می دادید که منتظر باشید ظهور مولایتان را خواهید دید اینک (ظهور آنقدر نزدیک شده است که) به سالخوردگان و پیران هم بشارت دهید که ظهور را خواهید دید . ” بسیاری از منتظران و شیفتگانولی عصر (عج) را سرشار از شور و شوق ظهورنموده است و برای آنها دلیلی محکم و برهانی قاطع در یقین به نزدیکی ظهور ایجاد کرده است . 

 ـ سفیانی در آستانه کودتا : امام محمد باقر (ع) : سفیانی و 
حضرت قائم در یک سال قیام می کنند . (بحارالانوار ج 52 ص 240) یکی از علامات حتمیهظهور قیام فردی به نام سفیانی که همزمان با سید خراسانی در ماه رجب در سوریه کودتا نموده و چند کشور همسایه را فتح و سپس به سمت عراق پیشروی می نماید و لشگری برای دستگیری امام زمان (عج) به سوی مکه روانه می سازد که این لشگر در بین مکه و مدینه به زمین فرو می روند و نابود می شوند و … تعدادی از بزرگان در سوریه سفیانی را دیده و (با همان) اوصافی که در روایات ذکر شده است او را شناخته اند که با برخی مانند عالم فاضل و متعبد استاد بهلول مصاحبه شده و شرح دیدار به صورت مکتوب و نوار ویدئویی مستند و مکتوب موجود است (کتاب آیا ظهور نزدیک است؟ و نوار ویدئویی در واحد فرهنگی گل یاس) و برخی دیدارها مانند دیدار امام موسی صدر و شهید چمران نقلی و غیر مستند می باشد . در دیدار استاد بهلول که حدودا 10 سال پیش انجام گرفته است سفیانی با همان ظاهر کریه که در روایات ذکر شده و جزء فرماندهان ارتش سوریه و فردی جاه طلب و میانسال ذکر گردیده است … با شدت گرفتن فتنه ها و درگیری ها در منطقه خاور میانه و عراق و لبنان و فلسطین و تحت فشار بودن یهودیان غاصب هر لحظه برای کودتای سفیانی که به نفع صهیونیستها و علیه کشورهای مسلمان صورت می گیرد شرایط فراهم تر می گردد. 
ـ آغاز مرحله ای که در آن عراق کانون تحولات است : سرزمین عراق در عصر 
ظهور بر طبق روایات معتبر کانون تحولات بسیار مهمی است و منشا معبر و محل برخورد اکثر قیامهای دورانظهور است . شیصبانی حاکم ستمگر عراق (صدام) در نزدیکی ظهور از این مکان جنگ را آغاز می کند . سفیانی بعد از کودتا در سوریه سرزمین عراق را فتح می کند . سید خراسانی بعد از قیام به سوی عراق حرکت می کند و امام زمان (عج)نیز بعد از قیام در مکه به سمت عراق پیش می رود و سرانجام پس از پیروزی نهایی مرکز حکومت خود را در کوفه قرار می دهد . در شرایط فعلی نیز لحظه به لحظه عراق به سمت تحولات عظیم و مهم پیش می رود و آنگونه که از روایات ذکر شده است در حال تبدیل شدن به مرکز تحولات جهانی در عصر ظهور می باشد . امام علی در مورد تحولات و فتح عراق در زمان ظهور می فرماید : … قلعه ها را بگشایند عراق را فتح کنند هر اختلافی را با خونریزی پاسخ گویند در چنین زمانی ظهور صاحب الزمان (عج) را انتظار کشید … حوادث جانکاه و کمرشکنی روی دهد شکافنده ها (موشک ها) بشکافند تیزپروازان(هواپیماها) به پرواز درآیند … عراق را فتح کنند هر اختلافی را با خونریزی پاسخ گویند( بشاره الاسلام ص74) حضرت در اشاره به خروج سفیانی در نهج البلاغه می فرمایند: 1. گویا او را می بینم که در شام فریاد برداشته و با پرچم هایش در حول و حوش کوفه می گردد و به اهل کوفه همچون شتر سرکش رو می آورد زمین را از سرهای بریده فرش می کند دهانش گشوده قدمش در زمین سنگین جولانش گسترده و هیبتش عظیم است. به خدا قسم شما را در این طرف و آن طرف زمین پراکنده می کند تا از شما جز به مانند باقی مانده سرمه در چشم باقی نماند این برنامه ادامه دارد تا عرب بر سر عقل آید (نهج البلاغه خطبه 138) در نامه امام زمان به شیخ مفید (ره):...گروههایی منحرف از اسلام بر عراق تسلط یابند و با کردارهای زشت خود موجب کمبود ارزاق (محاصره اقتصادی) در عراق می شوند.سپس با هلاکت طاغوتی از طواغیت(صدام)این فاجعه بر طرف می شود... (بحارالانوار ج 53 ص 175) اوضاع فعلی عراق نشان می دهد که ما چقدر بهظهور نزدیک شده ایم . 
ـ فراگیر شدن فساد و فحشا و ظلم : یکی دیگر از نشانه هایی که برای 
ظهور در روایات ذکر گردیده است فراگیر شدن انواع فساد و فحشا در جوامع انسانی می باشد که در روایات بعنوان علائم غیر حتمیه وارد شده است . رواج انواع فساد جنسی(زنا، همجنسگرایی، برهنگی و …)فساد اقتصادی(ربا،رشوه،گرانفروشی و...)فساد حکومتی(وضعیت فعلی حکومت درتمام جهان)فساد اجتماعی( فروپاشی بنیان خانواده ها،اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی و …) در اوضاع کنونی دقیقا منطبق بر فرمایشات روایات و احادیث عصر ظهور می باشد . پوشش 350 کانال فاسد ماهواره که اکثر آنها زشت ترین و فجیع ترین صحنه ها را به راحتی نمایش می دهند و تمام اقشار بخصوص جوانان و نوجوانان را در سراسر جهان تحت تاثیر خود دارند و سایتهای مبتذل اینترنت و سی دی ها و فیلمهای مبتذل و فجیع که در سراسر جهان فراگیر شده اند (حتی در ایران) و… 
و سایر نشانه ها به اجمال : به بن بست رسیدن تمام نظریه ها برای سعادت انسان ، رویکرد جهان به معنویت ، شدت یافتن بلاها ، فتنه ها و مشکلات ، پیش بینی ائمه اطهار در مورد شهر مقدس قم و وقوع انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی
 امام زمان(عج) ، شدت یافتن دو جریان حق و باطل، شدت یافتن انتظار در ادیان مختلف و فراگیر شدن نام و یاد مهدی (فراگیر شدن دعای ندبه در سراسر کشور و درهر کوی و برزن ، اقبال و روی آوردن عموم مردم علی الخصوص جوانان به اماکن متبرک به نام امام زمان (عج) خصوصا جمکران بعنوان پایگاه اصلی منتظران و عاشقان ، بحث روز شدن مساله ظهورو امام زمان (عج) در بین مردم ،افزایش قابل توجه رویکرد به مساله مهدویت و ظهور در بین مطبوعات ، صدا و سیما ، سخنرانی ها و … و اقبال به این مساله در حوزه و دانشگاه و در بین فرهیختگان و نخبگان) و ..........


برچسب‌ها: <-TagName->
14:7
10
دل نوشته ای در غربت امام زمان (عج)

 


آقای من!

مولای غریب و تنهای من!
پدر مهربان اهل عالم!
می خواهم غربتت را حکایت کنم؛ غربتی که دوازده قرن است ریشه دوانیده؛ غربتی که اشک آسمان و زمین را جاری ساخته؛ غربتی که حتی برای برخی محبانت، غریب و ناشناخته است؛ غربتی که اجداد طاهرینت پیش از تولد تو بر آن گریسته اند.
من از تصویر این غربت و غم ناتوان ام.
… از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می آزارند؟ از آنها که دستان پدرانه و مهربانت را خون ریز معرفی می کنند؟ از آنها که چنان برق شمشیرت را به رخ می کشند که حتی دوستانت را از ظهورت می ترسانند؟ از آنها که تو را به دور دست ها تبعید می کنند؟ از آنها که تو را دست نیافتنی جلوه می دهند؟ از آنها که به نام تو مردم را به دکه های خویش فرا می خوانند؟
… از خود آغاز می کنم که اگر هر کس از خود شروع کند، امر فرج اصلاح خواهد شد. می خواهم به سوی تو برگردم. یقین دارم بر گذشته های پر از غفلتم کریمانه چشم می پوشی؛ می دانم توبه ام را قبول می کنی و با آغوش باز مرا می پذیری؛ می دانم در همان لحظه ها، روزها و سال های غفلت هم، برایم دعا می کردی. من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان، دورادور مرا زیرا نظر داشتی آقای من ، مولای من ، یاورمن … العفو … العفو!

تعجیل در امر فرج مهدی فاطمه (عج)
صلوات

 


برچسب‌ها: <-TagName->
1:6
8
حدیث

حضرت رسول اکرم (ص) می فرمایند

کسی ایمان بهتری دارد که اخلاق بهتری داشته باشد .

 


برچسب‌ها: <-TagName->
22:50
7
نوشته های پدرم ( وصیت )

                                             بسمه تعالی

خدایا شهادت در راه خودت را نصیبم کن

 

 

سلام علیکم من رحمان شغلی نخست به این نکته اشاره می کنم که اگر در این راهی که من قدم گذاشتم و به من الهام شده و برگشتن ندارد مردم مرا شهید ننامند چرا که وازه با سعادت شهید را نمی توان بر روی هر کسی گذاشت چرا که من می بینم شهیدان با هدفی مقدس نزد محبوبشان می روند. و ایمانی که در وجود آنان می بینم شرمسار می شوم که نام شهید را بر روی خود بگذارم .

 

من عاشق خدا شده ام ولی شهادت من دلیل این نیست که خداوند هم عاشق من شده است خدایا تو رحیم وبزرگی اگر گوشه چشمی از گناهان ونافرمانی های مرا برملا کنی رسوا می شوم خدایا بر تو پناه آوردم و امید وارم که گناهان مرا ببخشی به راه تو قدم گذاشتم که باید سر هارا به خدا هدیه داد جان ها در راه خدا داد خدایا آرزو داشتم که صد جان داشتم و همه آن ها را فدای راه تو می کردم .

 

یارب العالمین یا غیاث المستضعفین و یا حبیب القلوب العارفین تو را شکر که شربت یگانه راه رسیدن به خودت را به من بنده حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی تو را شکر که این نعمت پسندیده خود را به این انسان ذلیل عطا فرمودی و من تنها راه سعادت خویش را شهادت در راه تو یافتم و چه زیباست که من با دادن کوچکترین چیز اعلا ترین و ارزشمند ترین ارزش ها را گرفتم و این نیست مگر لطف و عنایت پروردگار نسبت به بنده اش . خداوندا مرا از این همه لطف و عنایت دور مگردان و شهادت در راه خود  را نصیبم کن .

 

مردم مسلمان ایران بدانند که امروز کفر و باطل و زشتی و پلیدی و استکبار به سرکردگی آمریکا در یک طرف و حق و برابری و برادری با رهبری آمام خمینی در طرف دیگر و رو در روی یک دیگر قرار گرفته اند امپریالیست های جهان وجود خود را در نابودی انقلاب اسلامی ایران می بینند و از هیچ کوششی برای شکستن آن فرو گذار نمی کنند و امام خمینی هم برابر رسالتی که بر دوش خود دارد با تمام قوا با این کشور های استعمار گر وظالم مقابله می کنند و شما ای مردم اگر می خواهید اعمال و کار هایتان در جهت پیشبرد انقلاب باشد اتحادتان را حفظ کنید و خدا را فراموش نکنید .

 

ودر آخر از پدر ومادرم می خواهم که برای من گریه نکنند زیرا برای آبیاری نهال این انقلاب احتیاج به خونهای زیادی هست !

 

وسلام علیکم ورحمت الاه

 


برچسب‌ها: <-TagName->
22:34
6
گفتار های یک شهید

 من شور عشقو     پروانه دارم

ازآتش غم        پروا ندارم

پروانه ام پروانه شمع ولایم ♥

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
22:24
5
گوشه ای از دفتر خاطرات دوران دفاع مقدس پدرم

پاسدار چه می گوید

من پاسدار راه خدایم     سنگر نشین کوی وفایم

یار حسینم         عاشق کربوبلایم

در راه قران      از جان گذشتم

بر خاک سنگر    با خون نوشتم

در راه استقلال وآزدای فدایم

بر جبهه حق رفتم کفن پوش      حاشا زدلها کردم فراموش

من زنده و پاینده تا روز جزایم     خود را فدای دین وقران می نمایم

لبیک گفتم بر امر رهبر     باشد شعارم الاه اکبر

 


برچسب‌ها: <-TagName->
22:16
4
وصیت ها و گفتار های یک شهید

سعی کنید در زندگی سوار مقام شوید نه این که مقام سوار شما شود !

 

 

خدایا مرا از سپاه خویش قرار بده زیرا سپاه تو پیروز است


برچسب‌ها: <-TagName->
14:12
2
مهدویت (آخرالزمان)

قران کریم بهترین منبعی است که با ان می توانیم به هر چیزی که در عالم بشریت است پی ببریم1

من می خواهم با تفکر در آیات الهی و معدودی از روایات تایید شده مطالبی در باره مهدویت با شما در میان بگذارم

در این بخش قسمتی از اعتقادات مردم جهان درباره در باره آخر الزمان و منجی زمان را به شما نشان می دهیم که همه بر این باورند که بالاخره یک نفر می آید وهمه را از ظلم نجات می دهد

♦ نزاد اسلاو بر این باور بودند که از مشرق زمین فردی بر می خیزد و همه ی قبایل اسلاو را متحد می سازد وآنان را بر جهان مسلط می سازد !

نزاد زرمن بر این باور بودند که یک نفر از آن ها بر می خیزد و آنان را بر جهان مسلط می سازد

اهالی صربستان انتظار ظهور (مارکوکرالیویچ) را دارند.

♦ گروه هایی از مصریان باستان اعتقاد داشتند که فرستاده خداوند در آخر الزمان در کنار خانه خدا پدیدار گشته و جهان را تسخیر خواهد کرد

♦ و یهودیان معتقدند که (ماشیع مهدی بزرگ ) که او را از نوادگان اصحاق می پندارند در صورتی که تورات او را صریحا از نوادگان اسماعیل می داند ظهور خواهد کرد 

و بسیار هستند اعتقادات مردم جهان درباره منجی جهان که ما به چند تا از انان اکتفا کردیم .

 

حالا کم کم وارد بحص آخر الزمان می شویم

اکنون در زمان ما بیشتر نشانه های آخر الزمان وجود دارد ولی یکی از واضح ترین و روشن ترین نشانه های آخر ازمان فتنه دجال آست که هنوز رخ نداده است و از روایات های مختلف و حتی قران کریم می توانیم به آن پی ببریم در کتاب حق (قران) خداوند فرموده است که هر چیزی که در امت پیامبران دیگر بوده است در امت پیامبر ما هم رخ خواهد داد .

 در زمان حضرت موسی کسان زیادی بودند که ادعای پیامبری و امامی می کردند و فقط یک نفر بود که ادعای خداوندی کرده بود ان هم فرعون بود ودر امت پیامبر ما هم شخصی خواهد آمد که ادعای خدایی می کند وافراد بسیاری نیز به سوی او کشیده می شوند . در روایات دیگر هم آمده است که دجال نام یک فرد است که عریان ورقصان است و دختران عریان نیز کنار ان می رقصند و والدین دختران خود را از ترس فتنه دجال در خانه هایشان زندانی می کنند .

حال چند تا از نشانه های آخر الزمان را بازگو می کنیم و خواهید دید که بیشتر ان ها در زمان حاضر وجود دارد.

حضرت علی (ع) می فرمایند در آخر الزمان مرد را به خاطر پوشیده و با حجاب نگه داشتن همسر خود سرزنش می کنند . و در روایت دیگری از امیرالمومنین گفته شده است که عرب ها دچار اختلاف می شوند و شوق ظهور هر لحظه بیشتر می شود .

امیر المومنین (ع) می فرمایند عفاف و خویشتن داری از جامعه برداشته می شود و شیطان بر همگان چیره می شود .

علی (ع) می فرمایند عراق را فتح می کنند و هر نوع اشتباهی را با خون ریزی جواب می دهند .

علی (ع) می فرمایند زمانی میرسد که نیاز ها و گرفتاری ها زیاد می شود و مردم همدیگر را نمی شناسند .

علی (ع) می فرمایند که روابط نا مشروع (زنا) شیوع پیدا می کند و زلزله زیاد می شود .

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند گناهان علنی می شود و محرمات الهی سبک شمرده می شود .

و بسیاری از روایات دیگر از ائمه و پیامبر (ص) وجود دارد که اکنون در زمان ما دارند به وقوع می پیوندند .

 

در این جا می خواهیم به موضوع مهدویت و تفاوت قوم بنی اسرائیل با مسلمانان بپردازیم .

قبل از حضرت موسی (ع) قوم بنی اسرائیل در ذلت زندگی می کردند به زن هایشان جلوی چشمانشان تجاوز می شد و مرد هایشان را می کشتند و همه منتظر منجی زمان خود بودند که او هم آمد ان هم موسی (ع) بود      ادامه دارد ...

 

 


 


برچسب‌ها: <-TagName->
14:7
1
بسیج

بسیج لشکر مخلص خداست !

 



برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد