14:7
10
دل نوشته ای در غربت امام زمان (عج)

 


آقای من!

مولای غریب و تنهای من!
پدر مهربان اهل عالم!
می خواهم غربتت را حکایت کنم؛ غربتی که دوازده قرن است ریشه دوانیده؛ غربتی که اشک آسمان و زمین را جاری ساخته؛ غربتی که حتی برای برخی محبانت، غریب و ناشناخته است؛ غربتی که اجداد طاهرینت پیش از تولد تو بر آن گریسته اند.
من از تصویر این غربت و غم ناتوان ام.
… از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می آزارند؟ از آنها که دستان پدرانه و مهربانت را خون ریز معرفی می کنند؟ از آنها که چنان برق شمشیرت را به رخ می کشند که حتی دوستانت را از ظهورت می ترسانند؟ از آنها که تو را به دور دست ها تبعید می کنند؟ از آنها که تو را دست نیافتنی جلوه می دهند؟ از آنها که به نام تو مردم را به دکه های خویش فرا می خوانند؟
… از خود آغاز می کنم که اگر هر کس از خود شروع کند، امر فرج اصلاح خواهد شد. می خواهم به سوی تو برگردم. یقین دارم بر گذشته های پر از غفلتم کریمانه چشم می پوشی؛ می دانم توبه ام را قبول می کنی و با آغوش باز مرا می پذیری؛ می دانم در همان لحظه ها، روزها و سال های غفلت هم، برایم دعا می کردی. من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان، دورادور مرا زیرا نظر داشتی آقای من ، مولای من ، یاورمن … العفو … العفو!

تعجیل در امر فرج مهدی فاطمه (عج)
صلوات

 


برچسب‌ها: <-TagName->
14:12
2
مهدویت (آخرالزمان)

قران کریم بهترین منبعی است که با ان می توانیم به هر چیزی که در عالم بشریت است پی ببریم1

من می خواهم با تفکر در آیات الهی و معدودی از روایات تایید شده مطالبی در باره مهدویت با شما در میان بگذارم

در این بخش قسمتی از اعتقادات مردم جهان درباره در باره آخر الزمان و منجی زمان را به شما نشان می دهیم که همه بر این باورند که بالاخره یک نفر می آید وهمه را از ظلم نجات می دهد

♦ نزاد اسلاو بر این باور بودند که از مشرق زمین فردی بر می خیزد و همه ی قبایل اسلاو را متحد می سازد وآنان را بر جهان مسلط می سازد !

نزاد زرمن بر این باور بودند که یک نفر از آن ها بر می خیزد و آنان را بر جهان مسلط می سازد

اهالی صربستان انتظار ظهور (مارکوکرالیویچ) را دارند.

♦ گروه هایی از مصریان باستان اعتقاد داشتند که فرستاده خداوند در آخر الزمان در کنار خانه خدا پدیدار گشته و جهان را تسخیر خواهد کرد

♦ و یهودیان معتقدند که (ماشیع مهدی بزرگ ) که او را از نوادگان اصحاق می پندارند در صورتی که تورات او را صریحا از نوادگان اسماعیل می داند ظهور خواهد کرد 

و بسیار هستند اعتقادات مردم جهان درباره منجی جهان که ما به چند تا از انان اکتفا کردیم .

 

حالا کم کم وارد بحص آخر الزمان می شویم

اکنون در زمان ما بیشتر نشانه های آخر الزمان وجود دارد ولی یکی از واضح ترین و روشن ترین نشانه های آخر ازمان فتنه دجال آست که هنوز رخ نداده است و از روایات های مختلف و حتی قران کریم می توانیم به آن پی ببریم در کتاب حق (قران) خداوند فرموده است که هر چیزی که در امت پیامبران دیگر بوده است در امت پیامبر ما هم رخ خواهد داد .

 در زمان حضرت موسی کسان زیادی بودند که ادعای پیامبری و امامی می کردند و فقط یک نفر بود که ادعای خداوندی کرده بود ان هم فرعون بود ودر امت پیامبر ما هم شخصی خواهد آمد که ادعای خدایی می کند وافراد بسیاری نیز به سوی او کشیده می شوند . در روایات دیگر هم آمده است که دجال نام یک فرد است که عریان ورقصان است و دختران عریان نیز کنار ان می رقصند و والدین دختران خود را از ترس فتنه دجال در خانه هایشان زندانی می کنند .

حال چند تا از نشانه های آخر الزمان را بازگو می کنیم و خواهید دید که بیشتر ان ها در زمان حاضر وجود دارد.

حضرت علی (ع) می فرمایند در آخر الزمان مرد را به خاطر پوشیده و با حجاب نگه داشتن همسر خود سرزنش می کنند . و در روایت دیگری از امیرالمومنین گفته شده است که عرب ها دچار اختلاف می شوند و شوق ظهور هر لحظه بیشتر می شود .

امیر المومنین (ع) می فرمایند عفاف و خویشتن داری از جامعه برداشته می شود و شیطان بر همگان چیره می شود .

علی (ع) می فرمایند عراق را فتح می کنند و هر نوع اشتباهی را با خون ریزی جواب می دهند .

علی (ع) می فرمایند زمانی میرسد که نیاز ها و گرفتاری ها زیاد می شود و مردم همدیگر را نمی شناسند .

علی (ع) می فرمایند که روابط نا مشروع (زنا) شیوع پیدا می کند و زلزله زیاد می شود .

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند گناهان علنی می شود و محرمات الهی سبک شمرده می شود .

و بسیاری از روایات دیگر از ائمه و پیامبر (ص) وجود دارد که اکنون در زمان ما دارند به وقوع می پیوندند .

 

در این جا می خواهیم به موضوع مهدویت و تفاوت قوم بنی اسرائیل با مسلمانان بپردازیم .

قبل از حضرت موسی (ع) قوم بنی اسرائیل در ذلت زندگی می کردند به زن هایشان جلوی چشمانشان تجاوز می شد و مرد هایشان را می کشتند و همه منتظر منجی زمان خود بودند که او هم آمد ان هم موسی (ع) بود      ادامه دارد ...

 

 


 


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد